« | | »

PRVIČ PREKO 50 KM

19.05.2012

Kot je nekaterim že znano mi je Drmagnum zrihtal električno kolo s katerim si nabiram moči po prihodu iz bolnice, kjer sem preživel osem in pol mesecev.

V tem času sem izgubil kar nekaj mišične mase, težave z mašenjem žil pa odpravljam s kolesarjenjem, saj sva v pogovoru z Dušanom ugotovila, da je to optimalna rešitev za moje težave. Začel sem skromno z vožnjo po Izoli, nato pa mi je prišlo že v navado, da sem vsako jutro kolesaril v Šalaro pri Kopru in napravil 25 do 28 km, potem pa je bilo potrebno napolniti baterije, popoldne pa še kakšnih 10 do 15 km po Izoli in okolici. Vmes sem se že loteval klanca na bolnico in bil enkrat tudi v Piranu.

Včeraj pa sem te poti združil in se popoldne po že opravljenih 28 kilometrih in napolnjenih baterijah odločil še za turo v Piran. Ker za vožnjo v klanec kljub električnemu pogonu potrebuješ tudi moč v nogah sem zgrizel po cesti na Belvedere

nato po vrhu do spusta v Strunjan

skozi tunel v Portorož in Bernardin

na Tartinijev trg in nazaj

Pa še malo po Izoli in se je nabralo 54 km. :)

Avtor noah, zapisano 19.05.2012 ob 06:59 pod bičikleta, življenje. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

10 odgovorov na “PRVIČ PREKO 50 KM”
  1. Marjana - 19.05.2012 ob 08:13

Ej, Sandi … Ti si pravi CAR! Kar tako naprej … Ma še malo, pa se boš še trojanskega klanca in jo pribičikliral kar v Celje … Vesela zate. Zelo vesela.

2. noah - 19.05.2012 ob 09:41
    noah

Še nekaj baterij in prevoženih kilometrov pa bom tam :)

3. mojcej - 19.05.2012 ob 18:10

Marsikateri mladec ne bi zmogel take razdalje!

4. nevenka - 19.05.2012 ob 18:20
    nevenka

Živjo Sandi, vidim, da si obredel lep del Obale. Me veseli, da tako dobro pridobivaš na kondiciji in si tako zavzet. Najbrž je res pametno vložiti nekaj truda, če se bo dobro obrestovalo, a v vsakem primeru si prispel na lepe kraje, kjer je kaj videti. Dvojna zmaga :-) Pozdravček v Izolo.

In če se jaz ne logiram v blogos, tudi ne morem komentirati, čeprav sem iz Slovenije, nikakor ne zagrabi tistih čudnih gesel, komentarja ne objavi, Ko poskusim drugič pa me opozori, da je komentar podvojen, čeprav ga nikjer ni. Spet eno čudo na Blogosu za živce kravžlat.

5. drmagnum - 20.05.2012 ob 19:00

Čestitke. Čez čas bo ugotovil,da se tudi tvoja baterija obnavlja. in tako bo vse to tvoje prizadevanje, da zmoreš nagrajeno. Ponosen sem nate. Odločil sem se, da bom letošnji že 3.Rekreacijski kolesarski drmagnum maraton 2012 posvetil tebi.

6. noah - 21.05.2012 ob 10:39

nevenka:

se že obrestuje, počutje je vsak dan boljše :) glede komentiranja pa bova že našla način, če hočeva :)

7. noah - 21.05.2012 ob 10:43

drmagnum:

Z veseljem vas bom pričakal v Rižani, že štejem dneve :) Včeraj sem naredil 33 km z enim polnjenjem baterije, to je v Škofije na pokopališče in nazaj v Izolo :) to izgleda tako kot, da bi jaz pomagal elektriki in ne ona meni :) :)

8. noah - 24.05.2012 ob 12:32

mojcej:

Vsak dan grem z veseljem na kolesarjenje in vsak dan se počutim boljše :)

9. Don Marko M - 25.05.2012 ob 12:22

bemti, ti se spreminjaš v ajron mena…..naslednjič grem zraven….da boš lahko koga prehiteval…. :) :cool:

10. noah - 18.06.2012 ob 11:32

Don :

Pridi, se bova prehitevala v Strunjanu :)